طب چینی برای درمان پورپورا نفریت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی برای درمان پورپورا نفریت

طب چینی برای درمان کلینیک پورپورا NephritisIn، نفریت پورپورا یک نوع بیماری ایمونولوژیک است، آن را سخت به درمان است، اما این به معنی آن نمی تواند به خوبی درمان می شود، تا زمانی که بیمار پیدا کردن درمان برای بازگرداندن سیستم ایمنی بدن، آنها می توانید فرصتی برای معکوس بیماری خود را دریافت کنید.

می توانید پورپورا نفریت قابل درمان است؟

بسیاری از بیماران مبتلا پورپورا نفریت، به خصوص کودکان را می توان در شش ماه تا دو سال پس از شروع این بیماری درمان، برای بقیه بیماران، ادرار غیر طبیعی فقط خفیف سمت چپ خواهد شد. در حدود 10-20٪ از بیماران پروتئینوری، حتی پروتئینوری شدید پایدار، که به معنی خسارت های کلیه در رفتن، برای این بخش از بیمار آنها ممکن است نارسایی کلیه مواجه هستند و به دیالیز در جهت تداوم طول عمر خود را. با این حال اگر آنها می توانند درمان های جایگزین به موقع را، بسیاری از آنها می تواند نارسایی کلیه و دیالیز اجتناب کنند.

چگونه برای درمان پورپورا نفریت توسط طب چینی؟

در واقع، گلوکوکورتیکوئید مثل پردنیزون است بهره مند شوند به بهبود صفرا مفاصل، درد شکم و enterorrhagid. با این حال، آن است که بهره وری در جلوگیری از کلیه آسیب دیده و یا ترویج آسیب کلیوی به بهبود است. بنابراین آن مناسب است برای بیمار که نارسایی کلیه مواجه هستند نیست.

در سال های اخیر، طب سنتی چینی است به تصویب رسید که برای درمان این بیماری است. در مرحله حاد بیماری، هدف از طب سنتی چینی است که برای روشن گرما و حذف سمیت، ترویج گردش خون و حذف استاز خون. در فاز بهبود این بیماری، هدف این است که برای تقویت طحال و تغذیه کلیه.

یکی از معروف ترین پزشکی چینی به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، با سلول های بنیادی (یک نوع درمان با هدف اصلاح اختلال ایمنی) همکاری، می تواند پورپورا نفریت نیز کنترل کنید.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان برای پورپورا نفریت و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: